Susanne Grether
V roku 1962 švajčiarska značka fenjal uviedla na trh kúpeľový olej, jeden z prvých kúpeľových prípravkov s ošetrujúcimi účinkami, ktorý je dostupný doteraz. Filozofiou značky je poskytnúť komplexné a exkluzívne línie kúpeľových, sprchových, ošetrujúcich a dezodoračných telových prípravkov „pre všetky ženy“. Vďaka intenzívnemu výskumu sa ošetrujúce telové prípravky pre dámy neustále dopĺňajú o inovačné produkty. fenjal symbolizuje švajčiarsku kvalitu, prípravky sa vyvíjajú, vyrábajú, skladujú a distribuujú z Bazileja.
Susanne Grether, manažérku značky fenjal, charakterizuje mimoriadny záujem o svoju prácu ako aj trpezlivosť, ktorú potrebuje každá žena deliaca svoj čas medzi prácu a rodinu. Matka troch detí, pragmatická a tímová hráčka, ktorá sa vždy zameriava na jadro problému, vývoj značky hodnotí takto: „Prípravky značky fenjal sú jediné, ktoré považujem za kvalitné a ktoré môžu používať moje deti, preto si myslím, že s nimi budú spokojné aj naše zákazníčky.“ Susanne Grether má so svojím tímom veľa plánov do budúcnosti postavených na skúsenostiach a tradíciách, ktoré viedli k úspechu značky. Manažérka pochádzajúca z Bazileja sa zaujíma najmä o svet vôní: „Vône ovplyvňujú pocity, náš úsudok a konanie. Napríklad pri vôni ruže určite každému človeku napadnú slová ako láska, krása a čistota.“ Keďže študovala psychológiu, veľmi dobre vie, že žiadny iný zmyslový vnem nie je tak rýchlo spracovaný ako vôňa a zároveň nevyvoláva taký intenzívny zážitok. Práve preto bola vôňa dôležitou témou a hlavným záujmom aj kozmetickej firmy Doetsch Grether AG. Pre Susanne Grether je vôňa v každodennom živote synonymom kvality produktov. „Obklopujeme sa vôňami, aby sme do svojho života priniesli kvalitu. A to vyjadruje aj naša ponuka ošetrujúcich prípravkov.“
fenjal, to sú prípravky s jedinečnou, jemnou a ženskou vôňou. Starostlivo zvolené vône zintenzívňujú starostlivosť o telo a rozmaznávajú ho. fenjal svojím účinkom pôsobí na viaceré zmysly – čuch, hmat a zrak – pôsobí na pokožku aj dušu a prispieva k celkovému pocitu pohodlia.